Automatic.css - Benutzerverwaltungsfassade für WordPress-Seitenbauer

Automatic.css - Benutzervergleiche Framework für WordPress-Seitenbauer 4.0.0 Alpha 5 Nulled

Keine Berechtigung zum Herunterladen
Lv.10
Bronze Member
Iron Member
Beigetreten
Jul 20, 2022
Nachrichten
1,283
Reaktionswert
955
Credits
$1,794
danke an den lieben Mitglied @Joshua wurde ein neues Ressource eingereicht:

Automatic.css - Benutzeroberfläche für WordPress-Seitenbauer - {{S:2} }Da ich die Zugang zu diesem Ressource nicht mehr habe, werde ich nur auf der Kommentarfunktion basieren und den Zugriff auf die Originalverlinkungen geben, um ihnen die Credits zu geben.{E:2}

Anhang 27177 einsehen
Automatic.css
Benutzeroberfläche für WordPress-Seitenbauer

Sales-Page:
automaticcss.com

Cheat-Sheet:
automaticcss.com/cheat-sheet

Da ich die Zugang zu diesem Ressource nicht mehr habe, werde ich nur auf der Kommentarfunktion basieren und den Zugriff auf die Originalverlinkungen geben, um ihnen die Credits zu geben.{E:4}

Weitere Informationen zu diesem Ressource lesen...

thanks to dear member @Jacqueline updated Automatic.css - Utility Framework for WordPress Page Builders with a new update entry:

30 November 2022

2.1.4 Changelog​

New
  • Added var(—paragraph-spacing) and var(—heading-spacing). These reference the paragraph and heading spacing values for users with the “fix paragraph and heading spacing” turned on so they can easily reference these values when writing custom CSS.
  • Support for overlapping grid rows with .row-start— and .row-end—
    • 12 available rows at each breakpoint.
  • Added the ability to customize the...

Read the rest of this update entry...

thanks to dear member @chavez updated Automatic.css - Utility Framework for WordPress Page Builders with a new update entry:

27 December 2022

2.2.0.2 Changelog​

• Enhancement
    • Added the new contextual variables to builder autosuggest.
  • Fix
    • Adjusted .clickable-parent functionality to make sure it works on text links.
    • Made an adjustment to automatic var expansion to fix the bug where it interpreted variables such as .grid—3-2 as a formula instead of just a variable.
    • Fixed an issue where text selection color wasn’t showing up in Firefox when the text selection...

Read the rest of this update entry...

Oben